Friday, July 22, 2011

tolonglah hilang semua sakit yang ada :(


assalamualaikum. da lama iqa tak meluangkan masa sebetolnya kat blog ni. kadang2 rasa malas, iqa post balik ja entry2 lama. sekali lagi iqa berseorangan kat uniten. sebab roomate semua dah balik ke kampung halaman. so terpaksalah iqa tinggal seorang.

baru 2 hari lepas, iqa kena allergic. dah lama iqa tak allergic ni, tiba2 datang balik. biasalah, makan seafood. padahal udang sikit je. kadang2 oke je makan, ni masalah pulak. sampai merah2 mata, gatal jangan cakap la, sampai bercalar bawah mata ni punyalah menggosok. naseb baek dapat mc, tapi ubat yang iqa makan tu macam tak berkesan pon. ubat shit ke ape. urghhh!

ngan allergic belom sembuh, sekarang batuk2 pulak. sakit tekak semua. badan dah panas. adoii, kawan da la tak da, memang iqa terperap atas katil je la. tapi tak nakla cakap kat abah. nanti dia suruh gi klinik lagi. buat masa sekarang nak makan panadol je dulu. da bosan ulang alik klinik. bilik dah bersepah, ngan plastik ubat, botol air sana sini. sedapnya kalau ada orang picitkan kepala, letak ais atas kepala ni. err. cepatla sembuh cepatla sembuh cepatla sembuh :(

p/s : tolong masakkan untuk iqa esok -.-'

7 comments:

rara pinkmafia said... [Reply]

dear sabar eh,moga sakit yg u lalui akn menghapuskan dosa2 kecil.

cik ayin said... [Reply]

cepat sembuh ye ;)

amir aizat said... [Reply]

semoga cepat sembuh ye, kena sabar bnyk2 keh,

isma said... [Reply]

sy pon elergic jugak...

Faraa Eiman's said... [Reply]

alolo , kesiannya , tc n hope get well soon ya ;D

kaizen said... [Reply]

ade ubt tok alergic nih kalo minat leh cntc sy kat

crcrew.002@gmail.com

Anonymous said... [Reply]

Saya doakan awak sihat...
saya doakan awak bahagia...