Sunday, June 26, 2011

Header baru, shoutbox pon baru. teehee :)

tadaaaa! hee salam semua. waa, kat sini nga hujan ni. sejuk gila . macam yang korang tengok, sebelom ni, iqa gunakan cbox untuk blog iqa. setelah beberapa kali diminta, iqa akhirnya mengambil keputusan menukarkan cbox ke shoutmix. sebab ye la, cbox ni kan leceh cket, kena masuk nickname, website bagai setiap kali nak chat pape kannn. so iqa sekarang dah gunakan shoutmix.

sila ambil perhatian ye, shoutbox baru iqa kat sebelah kanan tu. iqa akan delete cbox iqa kat sidebar ni nanti. so apa2 pesanan, atau jejak kasih korang, sila letak kat shoutbox baru iqa tu taw. penat tau iqa edit shoutbox tu. tapi lantakla, buruk tak buruk, janji ada.

kalau korang perasan, header jugak iqa da tukar. saja ja. hidup baru, header pon baru. ada sebab kenapa iqa tukar semua ni. sebab iqa dah tak nak ingat pasal benda2 lepas. header lama banyak mengembalikan kenangan2 yang iqa tak nak ingat. konsep dan kaler masih sama. tukar gambar je. heee


header lama



header baru. yeeehaaaa!

simple je. iqa bukan pandai pon buat2 header ni. tempek gambar sekeping, pastu tulis nama blog. abes cite. oke la. itu saja untuk saat ni. sekian terima kasih. adios :P

22 comments:

Pendamba Mawar said... [Reply]

semakin comel da...ehem2... buat la untuk pendambamawar satu

ijam ismail said... [Reply]

always cute!

nur afiqah hani said... [Reply]

mekasih ijam :)

Cik Teddy said... [Reply]

ya,like those new

miss'ENH said... [Reply]

cun.cun.

8)

nur afiqah hani said... [Reply]

arigato :D

Ku Azhar said... [Reply]

dua2 mata bulat! hehehe cantik2 :D

nur afiqah hani said... [Reply]

hee, sbb mne ade mata segi tiga. bwuekk :P

Apih El Nino said... [Reply]

Lawa header baru. Terpesona. Hehe.

nur afiqah hani said... [Reply]

terpesona je? hadiah xde? weekk

FariEsha FaUziE said... [Reply]

ch0mell la akak nie...nk jdi fan bleyh...

nur afiqah hani said... [Reply]

ne ade comell pon :)

misz athiqah said... [Reply]

header baru nmpk matang skit..=).. header lama cam dak comel2 je..hehe...

salam..jenguk jengah anda di sni..=)

nur afiqah hani said... [Reply]

hee, kaannnnn? cam bdk xcukup umur pnye design :)

Cik Jannah said... [Reply]

cantekkla dear!

nur afiqah hani said... [Reply]

hee, mekasih sayang! :)

nelly said... [Reply]

comel la .
:)

AesyaZealous said... [Reply]

cantik je..mcm tuannya

nur afiqah hani said... [Reply]

oh! tidak sama sekali. haha

darxniq said... [Reply]

comelnye dia nih..:)

msredcheesecake said... [Reply]

Cik iqa,
Best la header baru dia...msred tak andai wat header...

Study uniten yea? Msred graduate uniten gak...hhee

nur afiqah hani said... [Reply]

waa yeke? bestnye da grad :(