Saturday, June 11, 2011

aku cukup kuat untuk semua dugaan-MU


assalamualaikum.
sekarang, dah cukup seminggu iqa putus. tapi entahla. makin sakit rasa bila kita berlagak depan orang yang kita ni kuat. bila ehh iqa nak berhenti nangis? bila orang nak stop sakitkan hati iqa? kenapa iqa? kenapa iqa yang korang nk sakitkan. bukan seorang ya Allah, tapi ramai. tak henti2 sakitkan hati iqa. iqa salah ape kat korang? iqa buat ape?

iqa tak nak nangis pon. iqa tak nak orang cakap iqa lemah. tolonglah ya Allah, kuatkan la hati iqa ni. sucikan hati iqa ni. iqa tawu, ada hikmah apa jadi, iqa tawu ada balasan untuk setiap titik air mata ni. iqa bukan nak balas dendam ape, tapi ya Allah, sekurang-kurangnya biarlah dorg rasa sakit yang iqa rasa ni. Allah tu adil. iqa yakin


5 comments:

nurul diana said... [Reply]

banykkn bersabar oke ?? saya sentiasa ade , hehehe

Dieyana Stailista said... [Reply]

So sad.. sabar ler.. semua ada hikmahnya...

rara pinkmafia said... [Reply]

dik sabar ye.ni sume dugaan.akk pnh rasa.masa ni lah adik kena mendekatkan diri dgn keluarga.then banyakkan masa dgn kwn2.elakkan duduk sorg2.

hafizol kadir said... [Reply]

awakkk....nsib kita sama awak.....
tapi awk kene byk bsar k...

hafizol kadir said... [Reply]

nsib kita sama wakkk...byh bsbr k...